Dostava in vračila

1. Način plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z nakazilom na račun upravitelja Eva Rudman s.p. (po ponudbi / predračunu). Po naročilu se mu na njegov elektronski naslov pošljejo podatki, potrebni za plačilo. Po lačilu se kupcu pošlje izdelek in račun. S plačilom po načinu predračuna se kupec strinja s splošnimi pogoji.

  • s kreditno kartico Mastercard, Visa, American Express

  • preko PayPal
  • po povzetju

2. Dostava naročila

Dostava naročila traja od 3 do 6 delovnih dni po prejemu bančnega nakazila oziroma plačila - med vikendi in prazniki ni dostave. Čas se podaljša za do 4 delovne dni, če ste izbrali personaliziran izdelek, ki ga ni na zalogi in ga je potrebno izdelati.

  • Ponudnik bo blago, oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.

  • Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije.
  • Pred potrditvijo naročila se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov.

  • Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, itd.), bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za poznejši prevzem.

  • Če kupec blaga ne prejme v nekaj dneh od odpošiljanja, o tem nemudoma obvesti ponudnika.

  • Ponudnik v tem primeru ugotovi vzroke in o tem obvesti kupca.

2.1 Stroški dostave

Strošek poštnine je odvisen od višine naročila ter ali želite naročilo poravnati po povzetju:

       2.1.1 Plačilo pred povzetjem:

  • Za naročila do 35€ je cena poštnine 2,50€,
  • za naročila nad 35€ je poštnina brezplačna.

       2.1.2 Plačilo po povzetju

  • za naročila nad 35€ je poštnina brezplačna, strošek odkupnega poslovanja pa je 1,45€ (račun izstavi Pošta Slovenije).

Odkupnino  lahko kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno / debetno kartico, v kolikor kurir rokuje s pos terminalom. V primeru, da boste svoje blago plačali po povzetju, se vam bodo dodatno zaračunali stroški odkupnega poslovanja, v višini 1,45€. 

V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki.

2.2 Kam vse dostavljamo naročeno blago?

Naročeno blago dostavljamo na področju Republike Slovenije.

2.3 Poškodbe pri dostavi

Kupec naj pri prevzemu pošiljke pregleda njeno vsebnost. V primeru poškodb pošiljke kupec izpolnjen OBRAZEC ZA VRAČILO IZDELKA na reklamacije@malazala.si, kjer se dogovori za zamenjavo izdelka. Obrazec je na voljo na povezavi: TUKAJ: OBRAZEC ZA VRAČILO IZDELKA.

Celje, 3. 2. 2021.